Пострадянські країни борються з російською пропагандою

На території Латвії на шість місяців заборонена ретрансляція і поширення програм російського телеканалу “Росія-РТР”

Таке рішення в четвер, 7 квітня, ухвалила Національна рада електронних ЗМІ, повідомляє видання Delfi.
Рада констатувала, що протягом 2015 року передачі “Росії-РТР” неодноразово порушували закон про електронні засоби масової інформації та директиву Європейського Союзу про аудіовізуальні послуги.
Майже одночасно Кишинівська апеляційна палата залишила в силі рішення Координаційної ради з телебачення і радіо (КРТР) про припинення ретрансляції російського телеканалу “Росія 24” на території Республіки Молдова, повідомляє видання Noi.md. Нагадаємо, що ще 27 травня 2015 року Координаційна рада припила ретрансляцію російського телеканалу на невизначений період, що являє собою, за словами експертів, фактичну заборону демонстрації прог­рам “Росія 24” на території країни. КРТР звинуватила телеканал у відсутності плюралізму думок та просуванні політики Російської Федерації, що становить небезпеку для інформаційного середо­вища Молдови.
Тим часом проти росіян виступили й нібито братні болгари. Найбільша в країні приватна газорозподільна компанія “Овергаз” подала до суду на компанію “Газпром експорт” за призупинення (у грудні 2015 року) поставок палива. Як повідомив виконавчий директор “Овергазу” Свєтослав Іванов: “З незрозумілих поки що причин “Газпром експорт” в односторонньому порядку без попереднього повідомлення прийняв рішення про припинення поставок газу. Для вирішення цієї суперечки нами поданий позов до суду”. 

коментарі відсутні
Для того щоб залишити коментар необхідно
0.7958 / 4.34MB / SQL:{query_count}